Remarketingas: kaip susigrąžinti klientus?

Daugelis galvoja, kad kuo daugiau kiekvieną dieną asmenų užsuks į Jūsų internetinį puslapį tuo geriau. Žinoma, tam tikra prasme nauda yra akivaizdi, kadangi taip plečiama informacija apie Jūsų prekinį ženklą. Tačiau vietoj to, kad orientuotumėtės ties visais Lietuvos gyventojais – kur kas geriau susitikslinti savo auditoriją ir bandyti paskleisti tokią reklamą, kuri būtent ir pritrauktų tuos asmenis, kuriems reikalingi Jūsų pasiūlymai. Rinkos analizė – pirmasis žingsnis, kurį turite padaryti. Antrasis – pasirinkti tikslinę reklamą, kuri paskatintų naršytojus pirmą kartą užsukti pas Jus. Galiausiai, trečias žingsnis – remarketingas. Jo metu kartą pas Jus užsukę asmenys bus skatinami prisiminti, kad domėjosi Jūsų paslaugomis.

Priminimas naudingas ne tik verslininkams

RemarketingasRemarketingas naudingas ne tik verslininkams, kurie stengiasi kaip įmanydami išsaugoti tuos potencialius naršytojus, kurie gali tapti klientais, tačiau ir patiems naršytojams. Daugelis jų vakarais maloniai gulėdami lovoje peržiūrinėja jiems aktualius pasiūlymus. Tuo pačiu nemaža dalis prekes arba paslaugas susideda į krepšelius. Visgi, galiausiai, neperka. Kodėl? Tai gali remtis į daugelį priežasčių. Kai kurie pamiršta. Kai kuriems siūloma produkcija yra reikalinga, tačiau ne konkrečiai šiuo metu, tačiau prieš didžiąsias metų šventes, prieš atostogas ir panašiai. Kodėl pasiūlymai pasirenkami ir neperkami priežasčių gali būti daug. Tačiau didelis pliusas, kai klientai gali pamatyti anksčiau peržiūrėtus pasiūlymus ir esant poreikius juos įsigyti. Juk kai kurie asmenys taip savaitės po savaičių peržiūri skirtingus pasiūlymus, galiausiai juos pamiršta ir perka pirmą po ranka pakliuvusį variantą, kai jo labai reikia.

Skaityti toliau: Remarketingas: kaip susigrąžinti klientus?