Google reklama ir jos rūšys

Reklama Google paieškojeReklama šiandien tapo pragyvenimo duona ne tik jos kūrėjams ar dirbantiems kūrybinėje industrijoje. Be tinkamos reklamos sunkiai apsieitų bet koks pradedantysis verslas, kuris nori plėstis ir pasiekti kaip įmanoma daugiau potencialių pirkėjų. Su laiku vis mažėja žmonių, įsivaizduojančių, kad efektyvi reklama – tai dideles pinigų sumas kainuojantis žiniasklaidos turinys. Apie save kalbėti garsiai galima ir internetinės erdvės pagalba. Vienas būdų populiarinti savo veiklą – Google reklama, – todėl šįkart aptarsime jos rūšis ir galimybes ją panaudoti.

Organiniai paieškos rezultatai

Daugelis žmonių sutiktų, kad vykdant tam tikros prekės ar paslaugos paiešką internete, paprastai peržiūrimi tik pirmieji puslapiai. Tai reiškia, kad norint sulaukti didesnio lankytojų srauto, reikia atsidurti Google paieškos rezultatų viršuje. Kaip tai padaryti? Pasinaudoti Google reklama, kuomet patenkama į aukščiausias paieškos pozicijas. Šis reklamos būdas išsiskiria tuo, jog turi vieną, tačiau labai aiškų tikslą, o jam pasiekti pasitelkiama jūsų turimos svetainės optimizacija paieškos sistemoms, dar kitaip vadinama SEO (angl. Search Engine Optimization). SEO apima raktinių žodžių tyrimą, tekstų pritaikymą pagal juos, sugeneruotas vidines ir išorines nuorodas į puslapį, turinio rinkodarą ir t. t. Nors tinkamas svetainės optimizavimas užima nemažai laiko ir tam reikia įdėti daug pastangų arba nusisamdyti SEO specialistus, rezultatai gali būti labai naudingi – esant mažesniam konkurencingumui, jūsų puslapis taptų pirmas paieškoje, o tai reikštų, kad tokia Google reklama pritrauks kur kas didesnį lankytojų srautą.

Google AdWords reklama

Atsirasti Google TOP‘e arba reklamuotis įvairiais kanalais galima ir be svetainės optimizavimo paieškos sistemoms. Ganėtinai populiarus, greitą rezultatą atnešantis įrankis – Google reklama, kuomet kuriama AdWords kampanija. Jos metu pagal atrinktus raktinius žodžius ar frazes skelbimų būdu išperkami tam tikri reklamos plotai, kurie apima Google paiešką, vaizdinę ar video medžiagą ir kitus panašius šaltinius. Šaunu tai, jog tokia kampanija prieinama net ir tuomet, kai verslo žinomumo didinimui ar pardavimų skatinimui skiriamas labai ribotas biudžetas. Taip yra todėl, kad ši Google reklama veikia principu, kai mokama už lankytojų paspaudimus, todėl jos užsakovas žino, kur buvo išleistas kiekvienas centas, ir kad visos lėšos buvo panaudotos tikslingai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *