Kaip pagamintos padangos

Istoriškai, padangos turėtų būti metalinės. Tokios jos būdavo kadaise, ir tik dvidešimtojo amžiaus viduryje ėmė atsirasti kitokie pasirinkimai – su dabartiniais ratlankiais ir guminėmis padangomis. riepas

Gamybos procesas

Vasaras riepas – tai vasarines padangos . Padangų gaminimo metu (nesvarbu, ar tai būtų vasarinė ar žieminė pasiūla), pirmiausiai gamykloje didžiuliu konvejeriu į medžiagų maišyklę slenka įvairios medžiagos. Jos reikalingos įvairioms padangų dalims padaryti. Tuomet yra gaminama reikalinga žaliava. Tų žaliavų yra įvairių. Tai ir juodoji guma, kurią mes matome kaip pagrindinę, ir ruda guma, kuri yra viduje, ir tam tikras tinklelis, kuris sulaiko tas gumas. Taip pat gaminamos įvairios kitos tekstūros. Galima įsivaizduoti, kad prieš gaminant guminę padangą, pirmiausia yra tarsi padaromi tam tikri audiniai, iš kurių vėliau bus gaminama padanga.

PadangosSistemos, kurios gamina padangas, turi visada būti apsaugotos nuo karščio ir nuo gaisro, nes dirbama su gana degiomis medžiagomis. Mechaniniu būdu iš esamų tekstūrų gaminamos reikalingos dalys, žiedai, guminėms padangoms. Kai yra visi skirtingi komponentai pagaminti iš minėtųjų tekstūrų, tuomet padangų dalys maunamos ant specialių volų ir ten tarsi „nužiedžiama“ po sluoksnį padanga. Jeigu kadanors galvojote, kad padangos yra išliejamos kaip vientisas monolitinis dalykas, tai labai klystate. Padangą sudaro daug sluoksnių, kurie vienas po kito klojami ant volų, tarp skirtingų gumų dedami siūlų ir virvelių tinkleliai sutvirtinimui ir lankstumui užtikrinti. Priklausomai nuo to, kokios padangos gaminamos, gali būti dedama įvairių skirtingų sluoksnių. Šios formulės yra gryninamos kiekvienų padangų gamintojų, siekiant sukurti geriausią, koks tik gali būti, produktą, užtikrinti kokybiškas padangas.

Naftos produktų nauda

Ar dabar naudotume vasarines padangos, ar žieminių prireiktų, su metaliniais ratais nevažiuosime. Guma yra puikus produktas, gaminamas iš naftos žaliavų, ir naudojamas padangų gamyboje. Gali būti parinktas jos skirtingas kietumas, o ant padangų atsiranda skirtingi protektoriai. Pavyzdžiui, vasarinės padangos yra lygesnės, dėl to jos kietos ir turi gerą sukibimą su kelio danga. Tačiau su jomis būtų sunku stabdyti, su jomis patogiau lėkti. O štai žieminės padangos būtinai turi būti minkštesnės ir su storesniais protektoriais. Tik tokiu būdu galima sustabdyti. Vasarai jos netinka, nes greitai nusidėvėtų gumos protektoriai.

Komponentų gausa

Modernios šių laikų padangos (kitaip – riepas) nukeliavo ilgą kelią istorijoje. Dabartinė padangos guma yra pagaminta iš daugiau kaip 15 komponentų, tarp kurių yra ir sintetinė guma.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *